BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

miercuri, 16 decembrie 2009

De ce iubiti Craciunul ?


De ce iubiti Craciunul , dragii mei ? Eu il iubesc pentru ca ma face mereu sa ma simt copil, ma face sa ma simt un om mai bun, mai puternic, imi da incredere in mine si speranta . Iubesc Craciunul pentru ca strange familia la un loc, imi place sa impodobesc bradul si sa ascult colinde,sa merg in vizite si sa primesc musafiri, sa deschid usa colindatorilor care vestesc Nasterea Domnului, sa il astept pe Mos Craciun.Imi place sa simt febra aceea a cumparaturilor, agitatia care parca animeaza orice peisaj. Craciunul ofera pace lumii intregi, ador noaptea aceea linistita de Ajun...


Voi de ce iubiti Craciunul ?

2 comentarii:

VertAnge spunea...

Pentru ca primesc cadouri?:)

Wish spunea...

cui nu ii plac cadourile ?