BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

luni, 28 decembrie 2009

Dupa Craciun




Dupa Craciun ne-a mai ramas amintirea clipelor petrecute alaturi de cei dragi, ne-a mai ramas in gand sunetul colindelor, parca mai simtitm aroma cozonacului, iar mireasma bradului inca ne mai incanta. Totusi ma simt putin trista. Poate pentru ca a trecut prea repede. Parca nici nu am simtit aceste zile. Cat de lunga a fost asteptarea, atat de scurta a fost sarbatoarea.Suntem atat de euforici si de agitati, incat nici nu ne dam seama cand trece. Mi-ar placea sa fie Craciun in fiecare zi. Dar cineva mi-a spus ca n-ar avea nici un farmec. Intr-un fel , are dreptate. Nu cred ca ne-am mai bucura asa de mult daca am avea tot anul brad impodobit si colindatori la usa. S-ar transforma in ceva banal. De aceea trece asa de repede, pentru ca este un moment unic,asteptat tot anul.Trebuie sa il pastram viu in sufletul nostru. Si sa ne bucuram ca il sarbatorim doar o data pe an .
Cum ati petrecut Craciunul,dragii ? Sper ca ati avut parte de cele mai frumoase clipe, sper ca stat alaturi de cei dragi, ca ati primit colindatori,
ca ati colindat ( macar putin , pe la bunici ) , ca ati facut multe poze, ca v-ati bucurat! Pentru ca , pana la urma, despre asta este vorba , sa ne bucuram ca Iisus s-a nascut
pentru noi!
Si inca ceva, pastrati bradutul in casa pana la Sfantul Ion. Atunci se inchid oficial Sarbatorile de Iarna. Eu inca simt Spiritul Craciunului datorita miresmei lui si a portocalelor !
















0 comentarii: