BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

vineri, 9 decembrie 2016

Ce faci de Sărbători?

"Plecați undeva anul ăsta? În supermarketuri au băgat moşi de ciocolată! Prea repede a venit frigul dar sper să ningă de Crăciun! Am gasit un canal de youtube super, plin cu rețete  de prăjituri! Am auzit că  la firma nu știu  care se dau prime de Crăciun... Abia aștept  vacanța! Caut costum de Craciuniță! Eu caut de Om de zăpadă, pentru serbare, bineînțeles! Nu mi-am pus caucicurile de iarnă încă!! Am dat deja comanda de cozonaci, e o doamna care-i face acasă,  cu produse ultra mega bio, și  e foarte aglomerată, nu vreau să  rămân fără  cozonaci anul ăsta! Sunt reduceri la jucării  la nu știu ce hypermarket.... Ce vrei de la Moşu'? Cât costă  porcul anul ăsta? Cat costă bradul? Unde faci Revelionul? "
Asta aud în  jurul meu tot mai des... Într-adevăr, se apropie Crăciunul!  Dar suntem mereu grăbiți și uitam de lucrurile cele mai importante... Nu avem nevoie de presiune cand vine vorba de Crăciun. De ce trebuie sa faci undeva Revelionul? De ce să  încercăm sa fim ca alții? Să vrem ce au ceilalți? Tot ce avem nevoie de sărbători este de tihnă, de oameni dragi, de sănătate  și de voie bună.
Salutare, prieteni ! Bine v-am regăsit  într-un nou sezon! 


photo-pinterest.com

1 comentarii:

Ella spunea...

Imi este dor de "forfota" dinaintea Craciunului, ma refer cea din Romania. Aici lucrurile merg mai relaxate... dar lipseste si mirosul sarmalelor si al cozonacilor din casa scarii ... :))
Craciun fericit iti doresc!