BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

duminică, 11 noiembrie 2018

Salutare din 2018

M-am gândit mult dacă să mai scriu pe blog sau nu. Mi-era greu să încep, inspirația s-a lăsat aşteptată...anii au trecut, iar eu sunt alt om. Am recitit câteva postări mai vechi şi am regăsit oarecum naivitatea şi simplitatea care mă caracterizau şi care îmi erau atât de dragi. Cu timpul, lucrurile s-au mai complicat, sau le-am complicat eu...cine știe... dar am stat şi m-am gândit...şi am realizat că sunt tot eu...it's still me here... Poate mai matură  ( vreau să cred) mai sceptică, ironică ( poate) , acidă ( pe alocuri). Dar la fel de visătoare, îndrazneață, optimistă. Tot eu, oricum, deşi mi-a fost greu să mă regăsesc în multe dintre articole.
M-ați întrebat de ce nu am mai scris..anul trecut a fost chiar sărac în articole... Răspunsul nu îl ştiu nici eu...nu mi-e clar. Pot spune doar că mi-am propus ca anul acesta să scriu mai mult. E bine ? :)
Aşa că vă urez bine ați venit în al zecelea sezon de Magia Crăciunului !
Să începem tradiția de Crăciun!

1 comentarii:

Valentina spunea...

Eu te-am descoperit tarziu si nu m-am bucurat de postarile tale decat de vreo 2 ani cred. Dar stiu sigur ca atunci cand vad postari noi pe blogul tau, ca atunci incepe cea mai frumoasa perioada a anului.

Abia astept postarile din acest an!